Oblíbené filmy (9)
Dravci (1999)
Dravci - Žer nebo umři prinasi emoce legendy mezi horory. Dravci = smrt, napeti a atmosfera. Jedinecny film bez hlucheho mista, se kterým si vychutnáte atmosféru temné duše cloveka a kouzlo prostredi. Dravci - Zer nebo umri. Chut,ktera Vam zustane na patre a rozechvěje...*****
Velmi nebezpečné známosti (1999)
"Vítejte v sršním hnízdě!" Včeličky..
Vzpomínky na lásku (2004)
Jsem v podstate ironicky cynik....a opravdu jsem někdy tvrdil,že romantické filmy jsou ztrátou času a nikdy se mi nemůže žádný dostat pod kůži? Opravdu? Tak teda HANBA mi... Za uplne posledni vetu filmu a ztotozneni se ve vztahu k zene,kterou miluje *****. Dekuji za krasny zazitek (moc hezke komentare : AngelAngie,Matty)
Leon (1994)
Leon to je moje srdcová záležitost. Uvěřitelný hrdina,kterému fandíte od začátku do konce a jehož duše na vás téměř přes obrazovku hmatá svou autentičností a dojemnou přímostí. MOJE TOP 3. + Soundtrack je také dokonalý.
Vampire Hunter D (2000)
Jedním slovem "nádhera"...Viděno několikrát a pokaždé ve mně zůstal takový uzemnující úžasný pocit,že nemohu jinak než hodnotit plným počtem... Jeden z vůbec nejlepších filmů,který jsem měl tu čest vidět. "When last of us dead,who shall mourn for us? Will anyone..?"
Psí vojáci (2002)
Pro fanousky vlkodlaku a hororu vubec je tohle jednoznacna perla. Pro Poma a ostatni pak bohuzel jen dve hvezdicky:)
Hvězdný prach (2007)
Já, legenda (2007)
Svěrací kazajka (2005)
Ke konci mi naskocila husi kuze a behal mraz po zadech. Takto podany "romanticky" pribeh si necham libit. Smekam..plny pocet