Recenze (5)
Strašidla (2016)
Asi nejhorší film za posledních deset let , dokoukat to byla muka....
Šťastné údolí (2014) (seriál)
Výbornééééé,od toho se nedalo odejít
Blood and Bone (2009)
Jednoduchý a kráááásný,bojové filmy moc nemusím,tenhle je ale paráda:)
Avatar (2009)
Vynikající nápady,pro mě výborné,ačkoliv sci-fi nemusím
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Tenhle film jsem viděla snad desetkrát a pořád mě neomrzel, takže 5*