Recenze (85)
Parta z penzionu (2019) (pořad)
"STOP, STOP, STOP, STOP."...Proč do toho musí pořád kecat? ...Kdyby je nechal trošku déle improvizovat, tak bych si to užil líp..O hodně slabší než Partička.
Pásky z Nagana (2018)
"Kdyby mi někdo napsal, že hráč jménem Petr Freedom (Svoboda)dá rozhodující gól proti zlému umpériu, řekl bych, že jsem nikdy neslyšel větší blbost......
Perníkový táta - Průchod (2011) (epizoda)
Nejlepší díl seriálu, který jsem kdy na světě viděl... 11/10
Pláž (2000)
Zdá se mi to nebo je Dicaprio prostě úžasný v úplně každé roli? ... Průměrná zápletka, ale stačí prostě jenom obsadit Lea a ten to utáhne tak, že ten kanál v televizi nemůžete přepnout... 7/10
Poslední představení - Episode I (2020) (epizoda)
“Rok 1984 změnil dějiny amerického sportu.” Michael Jordan je historická legenda a podle všeho i velice inteligentní muž.. Tento dokument je zatím naprostý skvost, dívat se znovu na ty fantastické koše je naprostá lahůdka. Strašně se mi libí , jak si Netflix hraje s historickými záběry (většina z nich se ani nedají dohledat) a dodává jím neskutečný adrenalin.
Poslední představení - Episode II (2020) (epizoda)
“Pippen je tak podhodnocený, jak jen je možné. Jeho plat je až 122. nejvyšší v lize”..Druhá epizoda se trošku překvapivě soustředí na “věčnou dvojku v týmu”. Pippen byl jeden z nejlepších hráčů na světě, ale měl tu smůlu, že musel žít ve stínu Jordana...
Prací automat (2019)
Soderbergh mě svou tvorbou neoslovuje už od Dannyho parťáku (kteří byli výborní! )... A opět šlápl úplně mimo mísu.. To mi neříkejte, že to někomu vážně prišlo zajímavé...Já se nudil doslova 90 minut z 96ti..Strašně udělané střihy.. Nepřehledný děj... Dialogy úplně mimo... Jestli někdo nemůže v noci usnout, ať si pustí tohle .... 3/10..Je to jakoby Soderbergh roztočil kolo losování, na kterém by byly jen náhodné slova a on měl za úkol z toho vytvořit hlubokou myšlenku..
Pro balík prachů (2020)
Dá se to, kamera je celkem pěkná , ale chování postav je často totálně vypatlané ( Hlavně teda Liam) , akční scény jsou v první polovině vyloženě marné a někdy se jen tak prohodí auto (Jay v první hodině řídí Dodge a ke konci filmu Chevrolet) , automobilová scéna se totiž točila v roce 2018 a poté své auto už asi majitel prodal ....Ke konci to má docela napětí , ale nic než levné, “blbé” béčko neočekávejte..
Příběh kmotra (2013)
Jeden z nejlepších českých filmů... ( od roku 2010).... Ondřej Vetchý patří mezi českou elitu a vyloženě jsem si užíval doslova každou scénu s ním. Příběh pro mě byl hodně silný, ale knížku jsem bohužel nečetl, takže nevím jak moc se ní inspiruje...O level výše než Gangester Ka...
Půlnoční běh (1988)
Nejlepší road-movie.