Recenze (431)
Zastavení na Missouri (1976)
babicka uz zacina byt unavena
V síti (2020)
Jak rika Helena Trestikova: "uslechtila reality show".
Apollo 11 (2019)
Nezáleží na tom, kam cestujete. Vždy je skvělé vrátit se domů.
Utajený pasažér (2021)
pateticke space free solo, hrozny scenar + spatna rezie. aspon dobry soundtrack od Hauschka.
The Eight Hundred (2020)
docela dobre natocena, nakladna, ale nekonecne dlouha, nudna a debilni cinska propaganda => spatny scenar. kdyz uz se nalilo tolik penez do komparzu, mohla se dat pomerne vetsi cast i na kulisy, aby cela scena kolem historicke budovy nevypadala jak z papiru.
Infiltrace: Obchod s nadějí (2021) (TV film)
dokument rozpoutal velky flame - doufam, ze ve finale pomuze lepe resit problemy a situaci kolem autismu. vyzneni dokumentu je dost bulvarni, podobny format bych cekal spise na tv nova nez na ct. minimalne zde mohli autori nechat promluvit nekoho s BCBA kvuli vyvazenosti. Jaká je v ČR péče o postižené děti? + Daniel Stach
Seaspiracy: Pravá tvář udržitelného rybolovu (2021)
nejezte morske zivocichy.
Come True (2020)
Dokonaly indie sci-fi horor, uzasna ambientni plavba.
F1: Touha po vítězství - V horkém křesle (2021) (epizoda)
Nářez!
Michal David - žít tak, jak se má (2021) (TV film)
Dokument o lhani si do kapsy. Medajlonek odporneho hnoje - skoda, ze to nejde vymazat. "Vsichni vi, ze jsem dobry muzikant, ale nikdo to nerekne nahlas", "Ja jsem nebyl velky milovnik komunistu" fuck me not! Jdi doprdele kolovratkovy bolsevicky hajzle a hlavne uz nic nenahravej! Proc tam pricmrndaval Fananek nebo Rudy Linka? Nevim.