Recenze (335)
Buffy, přemožitelka upírů - Po životě (2001) (epizoda)
Poměrně děsivý díl a velmi důležitý o nesení následků...
Buffy, přemožitelka upírů - Dar (2001) (epizoda)
Slzy tečou a tečou...
Buffy, přemožitelka upírů - Oběti pro lásku (2001) (epizoda)
Velmi bolestivý a emotivní díl plný zvratů. Bez slz se to neobešlo.
Buffy, přemožitelka upírů - Zákrok (2001) (epizoda)
Perfektní díl. Konec mi přišel opravdu dojemný a povedený.
American Horror Story - Tábor Redwood (2019) (epizoda)
Nebudu lhát, fakt jsem u toho měl hrůzu a bál se. Skvělé!
Nadia: Tajemství Modré vody - Zděděná planeta (1991) (epizoda)
Dokonalost. Nemám slov, pouze slzy v očích a nostalgii v myšlenkách.
Horákovi - Zlomená srdce (2007) (epizoda)
SPOILER: U tohohle dílu prostě nejde Standu nenávidět... Tahle epizoda byla opravdu smršť emocí.
Nadia: Tajemství Modré vody - Zrádkyně Elektra (1990) (epizoda)
Jedná z nejtragičtějších, nejsmutnějších, nejnostalgičtějších a nejdojemnějších epizod v anime vůbec.
One Punch Man - Deši no širinugui (2019) (epizoda)
Můj názor na tuto sérii se ani tímto dílem nezměnil. Hrůza.
Carole & Tuesday - We've Only Just Begun (2019) (epizoda)
Naprosto dokonalé. Já brečím. Takhle využít moji nejoblíbenější písničku z toho anime... <3 Úžasné. Tolik pocitů, dojetí. Krása. Perfektní díl.