Recenze (20)
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Náááádhera :)
Padlí andělé (2006)
Tenhle film je prostě chyba... je to děsný... Amatérský a neprofesionální pokus o pěkně trapný horor, no ani se to tak nazvat nedá... Ani název se k tomu vůbec nehodí.... prostě hrůůůůzaaa
Andělská tvář (2001)
Moc se mi tento film líbí. Jiří Pomeje, no já ho prostě žeru :D
Malý toaster (1987)
Tuhle pohádku nemám ráda, protože je dost depresivní, drsná a strašidelná... :( fakt jsem z toho měla dost trauma :D. Ani teď bych se na ní nedokázala podívat, neviděla jsem jí už spoustu let a stejně na to vzpomínám jako na něco děsivého!!!
Námořní vyšetřovací služba (2003) (seriál)
Pro mě to je jedna z nejsympatičtějších kriminálek ;).Nejradši mám Abbey :)
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Do tohoto seriálu jsem se opravdu zamilovala... Skvělí herci, skvělý nápad a nekonečné čekání na další díl. Občas se do toho dost vžívám. Padají zde skvělé hlášky a moc se u toho nasměju. Dokážu se na to koukat znovu a znovu... Prostě super!
Úsvit mrtvých (2004)
Tento film je nejen strašidelný ale místy i lehce zábavný.Jen mě na tomto filmu pár věcí docela zamrzelo.Hlavně se mi nelíbilo jak to skončilo,ale jinak to bylo ok.
Brazil (1985)
Někdy chaotický, vtipně zpracovaný film na mě zapůsobil dojmem, že se režisér pokoušel zpracovat myšlenku, jak to asi bude vypadat někdy v budoucnosti. Občas jsem se i ztrácela, ale byl to jistě zajímavý nápad. Docela mě dostal úsek, kde už jsem myslela, že bude konec a ono to ještě dál pokračovalo, podle mě se to dalo zpracovat trochu jinak, přehledněji. Ale jinak můžu říct, že bych ho klidně shlédla i vícekrát.
Boj o oheň (1981)
Podle mě je to velmi dobře zpracovaný film,jak prostředí tak i skvělé masky. Líbil se mi i jednotlivý výkon herců,skvěle se vžily do rolí. Pár věcí se mi tam nezdálo,ale celkově se mi tento film líbil. Byl to negativní i pozitivní pohled na pravěk,sice někdy až dost brutální,ale k tomu filmu se to hodí.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Bombastický TV seriál, který nikdy se svým humorem nezklame! Jen mě opravdu dost mrzí jak to skončilo a neskončilo... :(