Recenze (1 838)
Volný pád (1993)
napodruhe po 20ti letech...jeste lepsi.....
Jeanne du Barry - Králova milenka (2023)
vyprava jak od pisteka, pribeh kape jako med. vtipny a Steven Tyler v hlavni roli kralovske milenky je vyborny.
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
pohlazeni po hollywoodske dusi.
Ghost in the Shell (1995)
odjakziva 5*
Král Tulsy - Série 1 (2022) (série)
cash !
Hotel Continental - Oddanost pánu (2023) (epizoda)
bozi OST a proto odpoustim ctyri ubulene a zbytecne sceny.
Hotel Continental - Bratři ve zbrani (2023) (epizoda)
bavilo. od a do z.
Invalida (2023)
brutalne nekorektni, brutalne vtipny, cerny humor jako godla, godla v nejlepsi roli. paradni OST. nejlepsi slovensky revenge movie ever.
Čelisti (1975)
2023 ponekolikate. a furt jako megadobry.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
cool & cute. gunn muze zachranil DC. Poulter snad dostane casem vice prostoru v holym udu, bavi me.