Recenze (1 838)
Présumé coupable (2011)
ja se proste tohle nemzu na takove filmy koukat, se ve me vari zlaty dest.
The Ledge (2011)
tri za film. ctvrta za liv. pata za finale.
Matrix (1999)
podruhe viden po 15ti letech. stale za pet.
Pochyby (2008)
nevim zda jsou tri hlavni protagoniste tak dobri od prirody nebo je rejza tak dokonale rejzoval. ale je to potecha pro mozek.
Rozbitý svět (2012)
je tam uplne vsechno. a herecky to je dokonale.
Vražda na večeři (1976)
hahahahahahahahahahahaha.
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
ten trojan jako ? ten zbytek jako ? BYLAS ??? Podruhe to bylo jeste lepsi !!!!
Z města cesta (2002)
Presne takovou atmosferou to citim i ja. nejvic me prekvapila holubova, jak ma jemny humor. skoro anglicky.
Zesil to! (1990)
coooooool.
Atlas mraků (2012)
Prvni hodinu jsem se seznamoval s milionem jmen, xichtu. Druhou jsem se uz srovnal a treti jsem si uzil. Proc mam ale pocit, ze ten napad, je tak trochu Matrixovsky ? A ten STRIH mi prijde BEZ CHYBY !