Recenze (83)
Aha - dvaja v tom (2008) (pořad)
Bukmejker zo sovietskeho zvazu...ja sa na tom nahodou zabavam :)
Alenka v říši divů (2010)
Nuz ja som teda uplne spokojny...pokial sa tymto smerom maju uberat nove Disneyovky tak fajn - tesim sa na dalsie...
Alenka v říši divů (1951)
Uplne sialenstvo! :)
Banáni (1971)
Davno som sa tak nezasmial...skvela komedia, miestami pripominajuca mojich milovanych Monty Python's...ja nemam absolutne ziadne vycitky, dokonaly film!
Bez servítky (2009) (pořad)
Ty vole to su luzri... EDIT: S odstupom casu, kedze to tlacia pred spravami a je tazke sa tomu uplne vyhnut...pridavam este jednu hviezdicku! Pokial tam nevyberaju samych poloretardovanych ludi tak sa na to aj celkom da pozerat... EDIT2: a po case este jednu hviezdu, podlahol som a natlacili mi to do hlavy asi :)
Bulšit (2001)
Ja len nechapem naco vy silni intelektuali vobec taketo filmy pozerate, ved snad viete co sa od toho da ocakavat, nie? Ja som dostal presne co som cakal a aj nieco naviac, dobre som sa pobavil...
Dealer III (2005)
Grandiozny zaver trilogie...masterpiece! Nechapem ze takato chutovka sa nestala klasikou zanru ale ostala viacmenej nepovsimnuta...
Detektív Kripta (2009) (seriál)
V podstate uz podla ocakavani katastrofalny scenar, hrozni herci...nudne, nepresvedcive bez naznaku nejakeho napadu ci originality...slovenske serialy davaju hodnoteniu "odpad" uplne novy rozmer...
Dokonalá bouře (2000)
Pozrel som si to len kvoli knihe ktoru som cital - neocakaval som vela ale bol som milo prekvapeny, pri filme som dokonca skoro trpel morskou chorobou...
Dr. House (2004) (seriál)
S odstupom casu pridavam aj piatu hviezdicku, postupne som sa do toho serialu uplne zamiloval...kebyze si este raz vyberam vysoku skolu tak idem na medicinu :)