Recenze (58)
Elegance molekuly (2024) (divadelní záznam)
Jsem nadšená..už jen tím, že nemusím do divadla a přesto v něm jsem. Představení mne úplně pohltila a jelikož jsem z farmacie, bylo mi téma blízké. Přesto jsem se dozvěděla nové skutečnosti a tak nějak člověk vidí jak to v této branži chodí..díky bohu za nadšence, protože jinak jako všude vládnou peníze.. Díky Branické divadlo!
Úsvit (2023)
Moc mne film nepotěšil..hezké exteriéry, móda a boty..téma obuvnictví za Bati je fajn, ale zbytek..nevim, myslim, že už se to přehání a zasadit sem téma "hemafrodit" mi přišlo už příliš..
Zalez do spacáku - Epizoda 1 (2024) (epizoda)
Jak je možné, že nejsou soudní režiséři, herci, producenti..vždyť to je strašný, trapný, blbý..
Všechny velké a malé bytosti (2020) (seriál)
Miluju tento seriál, postavy v něm, krajinu, vztahy, humor.. Těším se na každý díl..
Pět let (2022) (seriál)
Já nevím..zkoukla jsem to celé najednou a už jsem nějak nezvládala tu neusměvavou, unylou, sebelitující se a ubližující svému okolí. Svět je fakt postavený na hlavu. No a na konci z toho ještě vyjde jako hrdinka, která nad tím, tedy poté co mu zničila život, velkoryse mávne rukou..ach jo..
Elvis (2022)
Bohužel mi na moji notu film nezabrnkal. Zhruba od půlky jsem se těšila na konec a to jsem Elvisova fanynka. Tom Hanks na mne působil jako zlodušský dědek ve Vánoční koledě, ovšem bez nápravy. Elvisovy "epileptické záchvaty" v dětství, vydávané za vstoupení ducha jeho stylu hudby se mi nelíbily, zrovna tak oslovování matkou v překladu "Bobísku". Styl filmu je zřejmě pro mladšího diváka nebo pro koho..já si musím najít film Elvis z r.1979 s Kurtem Russelem a spravit si chuť.
Moje tlustá řecká svatba (2002)
Moc milý film, romantika, humor a vzhled do života Řeků v Americe. Vždy se ráda podívám znovu..
Jedině Tereza (2021)
Dvě hvězdy dávám jen proto, že jsem se na film dívala z nouze na dovolené, kde není televize. To ti herci nevědí do čeho jdou? Nečtou scénáře? Bylo to strašné! Herecké výkony žádné. Jediný kdo mne asi 2x rozesmál byl Matěj Ruml.
Jdi za svým koněm (2020)
Mám obecně ráda britské filmy. A tento film je civilní, ze života, o obyčejných lidech, kteří potřebují své sny a také si takový splní.. A k tomu britské žáky, počasí, krajina, lidé..moc mne ten film potěšil.
Zavolejte porodní sestřičky - Série 3 (2014) (série)
Moc ráda se dívám..lidské osudy, historické souvislosti..jen žasnu, jak byla Británie v chudinských čtvrtích zaostalá..těším se na každý díl.