Recenze (65)
Royal Flash (1975)
parádní komedie, u který jsem se za břicho popadal...:)
Wrestler (2008)
Jestli čekáte krev a násilí, budete zklamaní. Jestli záři lamp a vyvoněný pózy amerického wreslingu, tak taky. Jediný, čeho se dočkáte je bída, smutek, slzy v očích a smrt. Velmi silné drama, které si nehraje na hollywoodské par-excellance. Jsem opravdu dojat. Životní role Rourka.
Odpískáno (1996)
Anglické, deštivé s černým humorem a nádhernou hudbou.
L. A. - Přísně tajné (1997)
Skvělé obsazení, parádní scénář - nezapomenutelný zážitek.
Americká krása (1999)
Hodně jsem se nasmál, ale taky mi ztuhl úsměv, když jsem se v tom filmu párkrát viděl. Rozhodně silnej zážitek.
2 roky prázdnin (1974) (seriál)
Taky souhlas s Gimli. Úvodní skladba je snad to jediný, co si ze seriálu pamatuju. Už je to fakt hodně dávno.
Kořeny (1977) (seriál)
Parádní seriál, kterej dávali vždycky v úterý v podvečer. Škoda, dal bych si reprízu. Vzpomínám si, že jsme to prožívali celá rodina. Jo jo, kunta-kinte :)
Po přečtení spalte (2008)
Parádní podívaná, kde se postavy navzájem dokonale prolínají do absurdního konce. A to je to, co se mi Coenovcích líbí. Na začátku si nikdy nejste jisti, jak to celé skončí. Velké překvapení byl naprosto nečekaný a potrhlý Brad Pitt.
Soumrak dne (1993)
Opět dokonale excelující Anthony Hopkins a tvrdohlavá Emma Thompson. Rozhodně jedno z nejsilnějších dram o nevyřčené lásce, které jsem kdy viděl.
Dokonalá bouře (2000)
Naprosto dokonalé vizuální efekty. Usadit se a nechat se pohltit do té nejvěší vlny. Parádní podívaná