Recenze (7)
Mare z Easttownu - Svátost (2021) (epizoda)
Uffff ...... !!
Boží mlýny - Provaz (2021) (epizoda)
A přitom to začalo celkem nadějně, zlom přišel na ranči a pak už to byla jen nechtěná parodie.
Lovecraftova země - Holy Ghost (2020) (epizoda)
Ani se mi to nechce komentovat. Třetí epizodou s tímto "veledílem" končím.
Ronja, dcera loupežníka (2014) (seriál)
Krásný a milý animovaný seroš o Ronje, určený pro děti, který umí pohladit na duši. Český dabing se také povedl.
Nahý Šípek (2016) (TV film)
Citové vydírání.
Příběh služebnice (2017) (seriál)
Možná je to tím, že nejsem ženská nebo fanatická feministka, ale pro mě je to katastrofální nuda k uzoufání. A to mám tak rád všechny možné postapo filmy. Vždyť se tam vůbec nic neděje !! Co se tam vždy za těch cca 45-50 min. stane ? Velké nudné nic. pro mě osobně je to jeden z nejnudnějších serošů, co jsem zatím viděl. A přitom se to dalo natočit tak zajímavě.
Leaving Neverland (2019)
Tak toto veledílo, které si říká neoprávněně dokument, smrdí až na půdu. https://www.novinky.cz/kultura/495714-poboureni-v-sundance-film-lici-jak-jackson-zneuzival-deti-ale-dukazy-chybi.html https://stars24.cz/celebrity/svetove-celebrity/8180-nejen-michael-jackson-tanecnik-wade-robson-by-mohl-promluvit-i-o-sexu-se-znamou-zpevackou https://www.fandimefilmu.cz/clanek/16745-leaving-neverland-kontroverzni-dokument-o-jacksonovi-budi-silne-vasne