Oblíbené filmy (10)
Avengers: Endgame (2019)
Za mě úplná spokojenost. nemám věru co bych vytkl. Dostal jsem co jsem chtěl a víc. Doporučuji všem fanouškům MCU! Skvělé zakončení skvělé série, jen se bojím, že už nic lepšího studio vydat nemůže.
Avengers: Infinity War (2018)
Avengers: Age of Ultron (2015)
Avengers (2012)
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
To (1990)
Dle mého názoru skvěle převyprávěný Kingův příběh. Díky tomuto filmu jsem si s chutí přečetl jeho knižní předlohu. Co hlavního bych o něm mohl říci? Je pro mě fenoménem v tom, že mě baví celý celou dobu stejně, znáte to jak se při sledování oblíbeného filmu těšíte na určité scény? U filmu To to tak nemám, beru ho jako celek, kde mě vše baví naprosto stejně. A všiml si někdo, že jeho remake přišel po 27 letech??? Náhoda???