Recenze (450)
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Dlho som sa rozhodoval, kolko tomu dat hviezdiciek. 3 malo a 4 vela. Nic, nic a potom bum, bum. Zase nic, nic a bum, bum. Skoda tej naivnej postavy. Cele to kazi.
Volání divočiny (1997) (TV film)
Velmi nudny film.
Bílý tesák (1991)
Naivny, priam detsky pribeh. Ale takeho psa by som chcel mat.
Medvěd (1988)
Doslova trapne zvuky maleho medveda.
Marťan (2015)
Predvidatelny scenar, ale pacilo sa mi to. Konecne scifi, ktore malo hlavu aj patu. Minimum nelogickych a nerealnych veci.
Predestination (2014)
Nie zeby to bol odpad, ale kravina to je teda riadna.
Transformers: Zánik (2014)
To ktory fetak napisal scenar?
Projekt minulost (2015)
No a najviac ma rozculuje ten napad tocit film malou kamerkou.
Crash (2004)
Nič výnimočné. Pozrieť a zabudnúť.
Pixely (2015)
Ale no, celkom pozeratelne. Avsak iba raz.