Recenze (450)
Curro Jiménez (1976) (seriál)
Ako decko som tento serial zboznoval, no teraz sa neodvazim dat viac ako 3*.
Mlha (2007)
Otrasne dialogy, otrasny scenar, toporne herecke vykony, odporny dabing.
Barbar Ronal (2011)
Hmm, ta taka oddychovka pre dospelych :)
Noční běžec (2015)
Dalsi film, ktory som dopozeral so sebazaprenim.
Whiplash (2014)
A to som sa tak tesil. Doslova som pretrpel film. Totalne naivny a predvidatelny scenar. Este aj muzikanti vyzerali, akoby prvykrat drzali v rukach nastroje.
Zimní příběh (2014)
Asi 3x som sa pristihol, ze pri tomto filme spim. Nema ani hlavu ani patu.
Nic než pravda (2008)
Primitivny a nelogicky scenar, jalove vykony hercov a dementny dabing.
Na život a na smrt (2013)
Cakal som kkcinu - a nemylil som sa. Americki SEALs su takmer rovnako neznicitelni ako Chuck Norris. No a teraz vazne. Pokial sa tak spravali naozaj, nedivim sa, ze ich domaci dostali. Inac, celkom by ma zaujimalo, ako by tento pribeh vyrozpravali Talibanci.
Chappie (2015)
Je to fakt hovadina. Najlepsia je scenka s kradnutim aut.
Pomáhat a chránit (2011)
Skoda straveneho casu.