Recenze (121)
Smolař (2000)
Náramná BLBOST plných trapností a ubohostí.
Klub rváčů (1999)
Na tomto filmu se mi líbí naprosto vše tzn.obsazení,, hudba, děj a námět... Dle mého úsudku se jedná o "nejlepší" film Fincherovy tvorby. Nevím co víc psát, prostě tenhle film mě dostal. Všem vřele doporučuji shlédnutí, protože tohle je brilantní snímek! Rozhodně na mě to udělal dlouhodobý dojem.
Matrix (1999)
Jeden z naprosto dokonalých filmů vůbec. Matrix je neskutečným průlomem v kinematografii. Pro mě je perfektní nejen kvůli příběhu, myšlence, ale i kvůli zpracování, hudbě, efektům a spoustě dalších drobností, které z něj dělají fakt velmi perfektní film.
V kůži Johna Malkoviche (1999)
Sice nápad je to skvělý, ale film je průměrný a místy hodně nudný. 50%
Muži v bílém (1998) (TV film)
Tak to bylo fakt hodně špatný.
Psycho (1998)
Blbý remake,který totálně dokáže zkazit výborný originál.
Twister se vrací (1998) (TV film)
Slátanina. Tohle nemělo nikdy vzniknout.
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Pro mě jasně nejlepší válečný film ..
Casper - První kouzlo (1997) (TV film)
Tenhle Casper nemá co nabídnout a ani Steve Guttenberg to nebere vůbec vážně.. Škoda 15%
Hospoda - Hazard (1997) (epizoda)
"My jsme chtěli původně fetovat heroin, ale jak jste tak silně bušil, tak se Tomáš tak vylekal, že ho všechen sežral."