Recenze (72)
Osudové setkání (2000)
Pro ty, kteri nemajii radi filmy plne strilecek, vrazd, konspiraci, apod. je to idealni film. Film, ze ktereho cisi nadeje a optimismus.
Jack & Jill (1999) (seriál)
Mně topřipadalo lepší než beverly hills a jemu podobné seriály...ačkoli je to všechno podobné...
Pravidla moštárny (1999)
Nemůžu si pomoct,ale kniha byla lepší...i když do filmu se toho tolik jako do knihy nevejde....i tak dám "jen" ****
Druhá nebo první (1998)
Ačkoli je to obyčejnej "cajdák", "doják", .... nazvěte si to, jak chcete, tak mně při konci tečou slzy, a to jsem to viděla nejmíň 3x, prostě se nějak neovládam... pro mě to hezkej film je...
Zorro: Tajemná tvář (1998)
Nezapomenutelná podívaná s příjemnou mírou humoru a skvělými hereckými výkony. Já si zde poprvé všimla Cathrine Zeta-Jones a od té doby patří k mým oblíbeným herečkám...
Kosmetička a zvíře (1997)
Fran Drescher zřejmě stále hraje "chůvu" bohatých pánů...ale nebyla to tak strašná nuda, jak jsem podle názvu čekala...
Lolita (1997)
Většinou, když si přečtu knihu, film se mi nelíbí...Lyne je perfektní režisér a tento sním natočil brilantně. Výborné herecké výkony všech třech hlavních postav. Mladičká Dominique zahrála Lolitu naprosto dokonale.
Šest v tom (1997) (seriál)
...přesně o TOM život je, o vztazích a problémům s nimi souvisejících... jinak řečeno, moc hezký a trochu moc hořký, ale co, život taky neni med...
Kolja (1996)
Je to první česklý film, u kterého jsem brečela. přiznejme si život je o vztazích a tento film je o životě.
Madisonské mosty (1995)
Kolikrát neriskujeme a po určité době toho litujeme?