Recenze (131)
Počátek (2010)
unreal
Ledová bouře (1997)
Visually haunting.Emotionally sickening.
Dylan Moran: Monster (2004) (TV film)
On je proste neuveritelny!
Frasier (1993) (seriál)
best sitcom EVER
Manhattan (1979)
Tento film proste nejako funguje a to bez toho,aby som vedela,cim to je.scenar je uzasne vtipny a inteligentny-jeden z tych,ktore su nahustene myslienkami a vy mate pocit,ze uz toho viac nevstrebate.cast s bergmanom je perfektna,akurat ja by som jej bez vahania jednu vrazila.akokolvek uzasny tento film je,ku koncu by som mala urcite vyhrady.mam pocit,ze u woodyho sa to hemzi myslienkami ale nevie,ako by to ukoncil,tak sa rozhodne dokonale impulzivne,ako jeho postava vo filme.posledne moralne posolstvo vyslovene krasnou neznou babikou,o ktorej sa cely cas predsviedca,ze je pre neho moc mlada(co rozhodne je)jej vobec nesedi v pozadi s jeho nevysvetlitelnym sialenstvom v poslednej scene.jedna scena dokaze zanechat trpku prichut na jazyku,tym viac,ze je to ta posledna.ale uz len pre tu nezabudnutelnu atmosferu je tento film mozno najlepsim allenovym vobec a mna vytrhol z letargie a nastartoval na jeho dalsie snimky.
Exil (2004)
medzi cely film a jeho koniec by som vopchala este dobru hodinu,take dobre to bolo.
Až na krev (2007)
ten zaver vas musi odpalit...4.5
Daria (1997) (seriál)
zivo si pametam,ako som v mojich desiatich rokoch tyzden nechodila do skoly len aby som mohla sledovat dariu...
Kiss (1963)
do tohto filmu som isla s tym,ze kazdy sa bozkava tak isto.ze je nudne to robit a bude aj nudne sa na to pozerat.po tej hodine neviem,co mam povedat...
Volání o pomoc (2007)
Dlho sa uz netocia poctive filmy.preto ma vzdy prekvapi,ked jeden najdem.adama som mala az doteraz zafixovaneho ako uzvatlaneho amika,ktory sa snazi vystruhat nejaky ten vtip a sice ten typ,ktory neznasam.tu bol uzasny.dokazal,ze na to aby nieco zahral, nepotrebuje gumeny ksicht, len trochu citu.svojej postave vtiskol nieco,co som necakala.strhanost psychicky rozlozeneho cloveka...cloveka,ktory chodi v kruhoch a mysli si,ze stoji.