Recenze (322)
Milionář z chatrče (2008)
Perfektní hudba doprovází celý film. Jen mi trochu zkazilo zážitek, že jsem po 20 min pochopil základní linii filmu.
Quantum of Solace (2008)
Nemůžu si pomoct, ale Daniel Craig je pro mě po letech výborným představitelem agenta 007.
Tropická bouře (2008)
Dost ulítlá komedie, na kterou musí být divák naladěn. Nejvíc mi utkví v paměti výkon a hlášky Roberta Downey Jr. předělaného na černocha. Některé jeho repliky byly tak šílené a nepochopitelné, že jsem občas nestíhal. Ale rozhodně mě Tropická bouře dost pobavila.
VALL-I (2008)
Pokud se dokážete oprostit od celkem výrázného ekologického podtextu a budete mít xuť na trochu romantiky mezi roztomilými roboty, tak se nemáte čeho bát. Moc se ve filmu nemluví, ale to tentokrát vůbec není na škodu.
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Od jisté doby se vyhýbám filmům Woodyho Allena, ale teď jsem se odvážil ke shlédnutí tohoto. A přiznám se hned a bez mučení, že jsem byl uchvácen. Sice opět silně konverzančí "komedie", ale úchvatné. Výborní herci, skvělá španělská kytara vyplňující předěly v příběhu. Woody mě opět přinutil zkusit i jiný jeho film, dokud zase nenarazím na něco neskousnutelného.
96 hodin (2008)
Tak výbornou akci už jsem dlouho neviděl. Film má perfektní spád, škoda že už jsem ho viděl :-)
Dannyho parťáci 3 (2007)
Příliš překombinované, často jsem se v ději ztrácel :-(
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Straaašně ukecaný :-( Takže i přes výborné akční scény dávám jen 2*.
Invaze (2007)
Pane jo :-( spolehl jsem se na to, že hodnocení lehce nad 60% zaručí solidní kvalitu. Opak je pravdou. Tento film má chyby na tolika místech, až to oči bolí. Jde o slušnou blbost, kterou trapný závěr jen dvakrát podtrhuje!!!
Já, legenda (2007)
50% a ani o chlup víc. Vůbec mě ten film nezaujal a nepřekvapil, nevylekal a nepobavil. Dobrá řemeslná práce pro lidi za počítači, průměrná fuška pro filmové tvůrce. Celkově zklamání