Oblíbené filmy (6)
Lawrence z Arábie (1962)
Pro me asi nejlepsi film, ktery byl kdy natocen - dokonala vyprava, rezie i herecke vykony - proste jednicka - Gladiator (a to neni spatny film) oproti tomu vypada jako chudej pribuznej. Dokonalost sama.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Tenhle film je jako zjeveni z jineho sveta - skoda, ze se takovych netoci vice.
Smrt krásných srnců (1986)
Spickove prevedeni neopakovatelneho kouzla povidek Oty Pavla do podoby prenadherneho celovecerniho filmu - a pan Hermanek - vykon neskutecny.
Kmotr (1972)
Uchvatne natocena mafianska saga - na to, ze film trva tri hodiny nema slabe misto a cely cas drzi divaka v pozornosti a neda mu vydechnout - proste tohle je prvni filmova trida.
Pravidla moštárny (1999)
Neskutecnej dojak – nepamatuju se na jiny film, u kteryho bych probrecel tolik casu. Ale nestydim se za to, u vybornyho filmu neni ani za co.