Recenze (20)
Zlatovláska (1973) (TV film)
Ty písničky jsou paráda, Zlatovlásko, krásko 👍 Už jako dítěti se mi ale líbilo víc jak polovina princezen více než Jorga 💕
Bob miluje Abisholu (2019) (seriál)
Možná by nebylo na škodu mít možnost některé příspěvky hlásit jako nevhodné. Jinak seriál v pohodě, aka Milda 003.
Máme tu ducha (2023)
Ubohá rasistická slátanina
Pepa (2018)
Super. Nechápu nízké hodnocení. Asi moc profesionálů......
Ďábel v Ohiu (2022) (seriál)
Pohoda Netflix po večerech. Výborný závěr, skvělá hudba, spokojenost na všech stranách.
Viník (2021)
Tak nějak mě ten Gyllenhaal přestává bavit. Dostal se na úroveň Lukáše Vaculíka, Nikolase Cage.... Jeden výraz, stejná mimika, všude kde hraje. Prostě nudný herec a nudný film. Kéž by ho Calvin sežral doopravdy 😉
Mumie (2017)
Tak tohle se nepovedlo.
Nepřestávej dýchat (2022) (seriál)
Naprosto nechápu negativitu a nízké hodnocení. Seriál je v pohodě, jen je tady spousta super profesionálů, co jsou ve své maličkosti géniové režie a scénáře.
Ozark (2017) (seriál)
Za ten odporný stupidní konec si nic jiného nezaslouží.
Undercover (2019) (seriál)
První série super, druhá série bez Ferryho nudná. Pak prequel Ferry, super, a nyní třetí série.... Hurá, byla to jízda nonstop celou noc. Prostě je třeba aby v seriálu byl Ferry.