Recenze (433)
Angelika (2013)
Njn, původní díly skvělé romanticko-dobrodružné série se napodobit jen tak nedají. A nová Angelika (byť také hezká Francouzka) téměř o 40 let mladší než hrabě ? 🙈
Rodáci - Epizoda 6 (1988) (epizoda)
Jan Přeučil: já nebyl žádná kolaborantská svině, já jen dělal, co doba vyžadovala. - bomba hláška, použitelná dodnes na část lidí - sviní, na jakýkoliv režim ! 🤔👍 75 % a ti, co hodnotí odpad a dno, by zasloužili poznat aspoň na víkend fajne koncentrák 😉
Rodáci (1988) (seriál)
Odpadi hodnotili odpadem a přitom když by se to vzalo podle jednotlivých dílů z hodnocení, tak má seriál přes 50 %, kam to i patří. Hlavně úvodní třetina dílů nadprůměrná, pak to samozřejmě trochu kopírovalo ideologii.
Zpráva (2020)
Velmi zajímavá první polovina filmu dle děsivých skutečných událostí, se zvěrstvy, co tady dělalo zkurvené nacistické Německo. Následovala rozpačitá druhá polovina a takový konec - nekonec. A naprosto nepochopitelný závěr u titulků, kdy tam sluníčkově dehonestovali i politiky, co v současnosti poukazují na problém s neřízenou nelegální migrací, multikulturalismem a zvýšenou kriminalitou, to se Bebjakovi fakt nepovedlo. Po úvodní polovině plné nepříjemných obrazů bych hodnotil klidně za plný počet, ale komplet nemůžu jinak než jen za 3*
Doktore? (2019)
Nechápu u takové sračky tak vysoké hodnocení. Bože, kam se dostala dřív výborná úroveň francouzských komedii a filmů všeobecně. Nešlo tomu dát ani 1 *, sorry, ale odpad.
Grand Hotel - Cólera (2013) (epizoda)
Měla by se zde udělat oprava, 3. řada tohoto výborného seriálu má 24 epizod.
Grand Hotel - Výkřik do tmy (2012) (epizoda)
Tento díl trochu černá komedie s nakládáním těla po úmrtí po kouření opia. Ale celek jako vždy nadprůměr.
Grand Hotel - Světla a stíny (2012) (epizoda)
Parádní pokračování, napínavé, intriky, dokonce i trochu akce při přestřelce s pašeráky. Tenhle díl nemá chybu a celý seriál velké španělské překvapení.
Pigale - Epizoda 4 (2009) (epizoda)
Pěkně se nám krimi drama se sexuálním pozadím rozjelo, příjemné překvapení na neznámou minisérii. Leze to ke 4 *, uvidíme dál.
Jan Hus (2015) (TV film)
59 % ?? Jste se posrali ?? Sice Kocába bych zavřel do tmavý kobky a okovů místo Mistra Jana, co napsal za nesmyslnou hudbu, ty moderní disko tóny fakt do 15. století nepatřily, ale jinak parádní záležitost. A doposud životní role Matěje Hádka. Zlost na zločinnou katolickou církev a Německo bude nastálo 🤔