Recenze (391)
Underworld: Vzpoura Lycanů (2009)
Překvapivě dobré pokračování, kdo by to by řekl, že VZPOURA LYCANŮ bude nejlepší z celé trilogie. I love Rhona:-))
Soudný den (2008)
Patřičně zábavné a krvavé akční béčko. PUNK IS NOT DEAD!!!! Takhle skvěle už jsem se dlouho nebavil.
Prokletí domu slunečnic 2 (2009)
Strašák u kterého se vůbec nebudete bát!
Pirates II: Stagnetti's Revenge (2008)
Silikony vrací úder!!
Vyvrženci pekla (2005)
Masakr...tutti kurva fruuuuutti!!!!!! číňanky, japonky..chtějí lízat prdelky!!! :-D
Dům tisíce mrtvol (2003)
Perverzní...úchylný...Zombie
Lidé pod schody (1991)
Taťka a Mamka jsou THE BEST!!!
Piráti (2005)
Silikony...silikony...silikony
Strážci - Watchmen (2009)
Audiovizuální pecka! Takový KOMIX tu už dloouho nebyl...vlastně tu nebyl NIKDY!
Poslední dům nalevo (2009)
Rodiče milují své děti...a udělají VŠECHNO!!!!