Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
Strážce pořádku (2010)
Nechápu, že jsem na tenhle seriál nenarazil dřív, ale je to naprosto špičkový! Prvních pár dílů jsem nevěděl, co od toho čekat, ale nakonec jsem hltal každou epizodu, postavy se překvapivě vyvíjejí a těším se, až si to za nějakej čas sjedu znova.
Zákon gangu (2008)
Griffinovi (1999)
Frasier (1993)
Hell on Wheels (2011)
Zákon gangu: Mayové (2018)
Gangland Undercover (2015)
Perníkový táta (2008)
Dlouho jsem se tomu vyhýbal, protože osobně kolem toho kdysy byl velkej hype a tak jsem to ignoroval. byla to chyba. Na druhou stranu jsem rád, že jsem měl už možnost sjet to komplet na jeden zátah.. Tohle a Gilliganův prequel - Better Call Saul - považju za špičku. Film El Camino je parádní zakončení celého seriálu.