Recenze (188)
Tekumseh (1972)
Tato velká voda k nám přinesla bledé tváře - a neodnese je zpět!
Špiónka v galérii (1982) (TV film)
U nás umýva riady oco!
Plivník (1990) (TV film)
Ty Andulo, musíme si udělat ty indiánskí čelenky, s těma to přemejšlí líp.
Gasparone, veselý dobrodruh (1937)
Johannes je šikovný chlapík a ani Edith nezaostáva. Dajme sa teda unášať melódiou a obdivovať tanečné umenie Mariky Rökk.
Důvod k rozvodu (1937)
Mal by som pár pripomienok, ale tie by som povedal Karlovi osobne. A je to posledný Ondra-Lamač film!
Doly krále Šalamouna (1950)
Za tých parádnych domorodcov a za Huga.
Honkytonk Man (1982)
Clinta mám rád, ale je to dumbo.
Madisonské mosty (1995)
Clint v tých džínoch a trakoch vyzerá ako kráľ. Ale zbytok mu nebaštím.
Lovec jelenů (1969)
Keď scedíme komunistickú omáčku, máme film ako sa patrí. Pravda, u mňa ako Čingačgúk vedie Gojko Mitić a ako Natty Bumppo Lex Barker. A samozrejme Cathy O'Donnell a Rita Moreno ako Hutterove dcéry. Ale i tunajšia Hetty je veľmi milá. A je tu vynikajúca postava Harryho Marcha, parádna Watawah a nezlomný náčelník Mingov. To je chlapík! Som nadšený z toľkých podaní Lovca jeleňov. Každé je iné. Chcelo by to vidieť verziu s Belom Lugosim.
Hugo a Josefina (1967)
Deti sú v poriadku, ale podľa mňa týpek, ktorý toto "stvoril", deťom moc nerozumel. No čo, nie každá Svenska je Astrid.