Recenze (1 087)
Stolen (2009)
Dávné zločiny působí mnohem zajímavěji, nejspíše proto, že více raní surovostí, kterou bychom pod dojmem atmosféry filmů pro pamětníky, v té době neočekávali. To ale není jediný důvod, proč zde 50 let starý zločin jasně válcuje svou moderní obdobu. Film je o utrápeném otci tří kluků a jeho falešně obětavém příteli. Zde jsou nejsilnější momenty filmu v atmosféře i příběhu. Nikoliv v paralele se současností, kdy vyšetřování samotné i znázornění rodinného utrpení prostě příliš extra nefunguje. 60%
Stopy života - Až na věky (2014) (epizoda)
Takže zkouknuto kvůli panu Brabcovi, bohužel to však jako reálně drama těžce skřípe nereálnou černobílostí charakterů. Celé osazentsvo domova se okamžitě zpykne na hodného dědouška s plnovousem místo obočí, zasypávajíce ho nadávkami, vyhrůžkami, pepřem i fekáliemi, aby ihned po skonu středobodu celé této zlovůle v podobě ledosrdcatého pana Mráze, briskně otočilo a hrdině si potřáslo s trpitelem pravicí. Neschopná ředitelka ústavu, která dopustila pomalu smrt pana Ludvíka, mu nakonec nabídne rámě a odcházejí spolu se zdravotní sestrou jako svatá trojice k nyní již poklidnému ráji centrálního vejminku. Na odpad to sice není, už jen kvůli přívětivému vztahu celého seriálu ke starým hercům, ovšem kvalitu to prostě nemá. 40%
Storytelling (2001)
Slušně vymyšlená a zahraná prázdná bytost mladého teenagera, který chtěl být zvláštní ,ale k tomu postrádal jakýkoliv potenciál. Scéna prznění éterické Selmy mě dost rozesmutnila, protože (nebo přestože) mám tu její smutnou krásu moc rád, ale své kvality její nepovedený pokus o poslední cokoliv.....měl rovněž. 60%
Strážci - Watchmen (2009)
Nenašel jsem důvod pro jednu hvězdu. Intelektuální hovory se vedou přeci jenom v trochu jiném duchu,než se o to pokouší toto filmové pseudoindividuum. 10% ...ale jenom kvůli Márovi. Ať má radost, kluk ušatá.
Street Fighter: Poslední boj (1994)
Tam už jen chybělo upozornění pro imbecily, kteří dokoukali do konce, že veškeré podobnosti v ději či charakterech jsou čistě náhodné. 0%
Střihoruký Edward (1990)
Dva symboly přecenění Depp a Burton. Naproti tomu poetické výtvarno, milá atmosféra a má tehdejší platonika k Winoně Ryder. 70%
Stůj, ten mobil není tvůj (2005)
Přemýšlím, jestli jsem někdy předtím viděl, aby se sešlo tolik ačkových herců v tak špatném filmu. Asi ne. Elena Anaya ale rozkošná. Až její sexuální orientace pošetile zabolí. 10%
Sunshine (2007)
Prej o třídu slabší než Horizont události, pravil Pomo. Seknul se asi o tři třídy, protože tohle je naopak o dvě třídy lepší než Horizont. Hlavní rozdíly čnějí ve spletitosti vizuální nádhery nesrovnatelné s Reddwarfovskou kulisností Horizontu a také ve ztvárnění konce, jež je sice slabinou obou filmů, ovšem u Sunshine je přeci jen podstatně méně zpackaný oproti Samu Neilovi a jeho komediální studii satanova posla, který mě rozhodně nevyděsil více, než náhle odhalené zubní krčky Honzy Nedvěda uprostřed jemu typickému čtvrt sekundu trvajícímu hřmotnému uchechtnutí. Tam kde Anderson končil svou průměrnou akční kaši, tam teprve Boyle začal hrátky s fantazií svou i divákovou. Jediným plusem prvního snímku je fakt, že se neopičil. Málokdy ale remake vyjde jednoznačně lépe oproti originálu....jako tentokrát. 80%
Super 8 (2011)
Hloupé, levně podbízivé, nedomyšlené, špatně trikově natočené. 20%
Svatební cesta (2014)
Herecky i dějově perfektně vygradovaná záležitost, která nemá zapotřebí děsit lekačkami. Vůbec přitom nevadí, že nemá překvapivé rozuzlení, ani akčně vyhrocené scény. Sakra, musí to mít něco do sebe, protože čtyři hvězdy dávám hororům velmi výjimečně. 70%