Recenze (76)
Calibre (2018)
Malý kousek od 5*
Drahokam (2019)
Vypli jsme asi po půl hodině. To konstantní, neutichající přeřvávání / mluvení přes sebe se nedalo. Za tu půl hodinu tam snad nebylo místo, kde by na víc jak tři vteřiny nemluvilo najednou alespoň pět lidí...
Případ Sloane (2016)
Velice nezajímavě ukecané. Vypli jsme po 45 minutách...
Lékařští detektivové (1996) (seriál)
Jako jednohubka před usnutím super.
Outsider (2020) (seriál)
Hrozná sračka. Poslední díl skoro nekoukatelný...
Bikram: jogín, guru, sexuální násilník (2019)
#MeToo Amerika aneb když si tě tvůj guru zavolá ve dvě ráno do pokoje, stává se z tebe neživý objekt. Přicházíš o schopnost činit svá vlastní rozhodnutí a ovlivnit co se s tebou děje...
Black Mirror: Bandersnatch (2018)
5* za skvělý nápad, kterého bych chtěl vidět mnohem víc...
Máme jasno (2018) (seriál)
Některé epizody skvělé, některé plné bludných SJW představ o světě - alá upozorňování na bíle, heterosexuální muže historicky držící ženské štěstí, životy a orgasmy pod krkem apod. Nebylo to úplně 100% jednostranné, a přesně proto jsem přesvědčen, že se tvůrci náramně plácali po zádech za to, jak moc neutrální počin vytvořili...
Life and Death Row (2014) (seriál)
Hodnocení za S02E03 - Truth
Příběh služebnice (2017) (seriál)
Pokud pominu vyjádření autorů, že Handmaid's Tale má hned několik paralel s Trumpovou amerikou, že reflektuje jen to, co se ženám po celém světě děje každý den apod, je to absolutně skvělý počin. Posledních pár dílů druhé série bylo neskutečně silných.