Recenze (1 238)
Electric Earthquake (1942)
Spíš než zemětřesení to byly výbuchy, ale budiž. It's a job for Superman!
The Paneless Window Washer (1937)
Pepek a efektivní mytí oken
The Fifth-Column Mouse (1943)
Mišák, co pracuje pro kocoura? I to je možná :D
Magnetoteleskop (1942)
Superman zachraňuje město (svět?) před kometou
I'm in the Army Now (1936)
Spíš takový střihový příběh, ale celkem pobavil
Little Swee' Pea (1936)
Průměrný příběh ze zoo
The Arctic Giant (1942)
Rozmrzlá příšera demoluje město, práce pro Supermana
Detektiv z Hongkongu (2016)
Chtěl jsem dát jenom 1 hvězdičku, tak mě ten film zklamal, ale některé momenty vtipné byly (moc jich ale nebylo), tak dám ještě jednu. Ale je to naposledy, co ti přidávám, Jackie!
Deníček moderního fotra (2021)
Knížky jsem nečetl, ale film mě bavil
Popelka (1934)
Betty Boop jako Popelka? V animákách je možné všechno