Recenze (1 207)
AC/DC: No Bull (1996) (koncert)
Vynikající záznam koncertu téhle rockové partičky
Adamova jablka (2005)
Tenhle film je těžko uchopitelný a pozornost na sebe strhává skvělý Mikkelsen.
Addamsova rodina (2019)
Celkem ucházející animák, nenudilo
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Jeden z oblíbených českých filmů, který nezestárnul ani trochu
Adele: Živě z Royal Albert Hall (2011) (koncert)
Nejsem fanoušek Adele a znám jenom pár písniček z rádia nebo od kamarádů. Ale to nic nemění na tom, že je tenhle koncert skvěle natočený a ozvučený, protože tenhle unikátní hlas si to rozhodně zaslouží
Aenigma (1987)
Celkem ucházející horor, ze kterého si asi budu pamatovat tu hlemýždí smrt, ta byla hustá
Agatha Christie's Poirot - Herkulovské úkoly pro Hercula Poirota (2013) (epizoda)
Slabší zápletka a nic moc rozuzlení = nižší hodnocení.
Agatha Christie's Poirot - Hra na vraždu (2013) (epizoda)
Poirot po několikáté a zase trochu jinak. Například tu chybí klasické závěrečné posezení při němž je odhalen vrah.
Agatha Christie's Poirot - Karty na stole (2005) (epizoda)
Až do konce docela zamotané, výsledek uvěřitelný. Jeden z těch lepších dílů
Agatha Christie's Poirot - Kočka mezi holuby (2008) (epizoda)
Špionáž, agenti a vraždy. Tři věci, které by asi málokdo hledal na prestižní dívčí škole. Ještě, že je tu Poirot, aby našel a odchytil tu obávanou kočku mezi holuby.