Recenze (1 207)
Na dostřel (1993)
Je to celý takový upachtěný, docelat to dře a závěr je spíš zklamání
Na hraně temnoty (2010)
Stejně jako Bradley Cooper v Terapii láskou, když dočte Sbohem, armádo, mám taky chuť na takové "What the fuck" a vyhodit to oknem.
Nájezdníci z Atlantidy (1983)
Hromada akce, bizarních kostýmů a nesmyslů v totálním brakovém filmu
Naked Cannibal Campers (2020)
Co jsem to sakra vlastně viděl? Tohle je opravdu amatérismus hodný zarámovat a pověsit do muzea kuriozit. Co to vůbec mělo být? Většinu času se tam nijak zvlášť pěkné dívčiny (snažím se být diplomatický) potírají krví a "vnitřnostmi", aby se pak zase několik minut vzájemně omývali ve sprše. Jako vážně?
Náklad (2018)
Film, který sází víc na náznaky než na naservírování reality divákovi přímo. Ale závěr je takový useknutý a drobné příhody řidiče náklaďáku vyznějí do ztracena [LFŠ2019]
Náměstí svaté Alžběty (1965)
Trochu složitější hodnocení, alespoň pro mě. Celkově se mi film líbil, ale zůstává tam takové těžko popsatelné ale. Takový pocit, že to šlo udělat mnohem lépe.
Na nože (2019)
Rozhodně nesdílím nadšení s ostatními hodnotícími a za mě celkem zklamání. Herecky občas super, ale občas dost bída. Hlavní zápletka vyšetřování stojící na faktu, že jedna z podezřelých zvrací, když lže? Vážně? Řemeslně asi bez výtky, ale dějově a obsahově málo
Naprostí cizinci (2016)
Film, který nelze než doporučit. Výborně vyvážený mix komedie a dramatu
Národní třída (2019)
Myslím si, že se tady podařilo věrohodně zobrazit lidi a prostředí zapadlého sídliště. Jneom to celé vypadá jak vytržených pár stránek většího příběhu. Alespoň takový jsem z toho měl pocit
Národ sobě - kultura tobě (2021) (koncert)
Výběr interpretů opravdu široký a některé písničky v jiné úpravě taky potěšily. Za mě velký palec nahoru za realizaci takové akce, užil jsem si to