Recenze (364)
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Dal bych si Budvar...
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Umělé, nepotřebné, zdlouhavé, přehnaně sentimentální. Slovy nějakého trpaslíka který mi byl egál: This is madness!
Kingsman: Tajná služba (2014)
Fuckin' brilliant, mate! A 007 se může jít zahrabat...
Láska na vlásku (2014)
Nízkorozpočtový díl Borgias s divnou hudbou...
LEGO® příběh (2014)
Pokud máte rádi Matrix, Pána prstenů, Temného rytíře, Harryho Pottera, víte kdo to byl Vitruvius a celé dětství jste prožili s Legem, budete u filmu brečet od začátku do konce! Film naráží opravdu na spoustu věcí, takže jestli máte rádi Petra Novotného a po cestě do práce si pobrukujete hity od Michala Davida, asi se vám úplně ntetrefí do vkusu. BTW je v kině čistě anglická verze, takže pokuď můžete, vyhledejte tu!
Marta a Věra (2014) (seriál)
Po prvním díll jedna hvezdička, ale takový kousíček od odpadu. Věřím, že se k němu ke konci série dopracuju.
Na hraně zítřka (2014)
Nejlepší military sci-fi od Cameronových Vetřelců! Na začátku se to parádně rozjede a už se to nezastaví. Jediné co bych vyčetl, že 3D bylo hodně zbytečné.
Pečený sněhulák (2014) (pořad)
Rozhodně to není tak dobré, abych tomu mohl dát s klidným svědomím odpad, to by se chlapci museli snažit více.
Podporuj muziku (2014) (TV film)
Takhle to dopadá, když "produkt" mluví... #chucpe
Princezna a písař (2014) (TV film)
Další pohádka, na kterou může člověk vklidu zapomenout. Kamera hezká, kulisy taky, příběh na vedlejší koleji a po půlce si člověk přeje ať už to proboha skončí...