Recenze (420)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Neskutočne kvalitný počin....1. séria - 100%, 2. séria - 90%, 3. séria - 100%...4. séria - 100%....5. séria - 90%....6. séria - 100%....7. séria - 90%
Počátek (2010)
Chladné logické sci-fi = chladných logických 5 *......vskutku radosť sa na to pozerať...2. najlepší Nolanov film (po Prestige)...
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Už dávno som sa tak nepobavil....Vskutku orginálne a hlavne zábavné od začiatku do konca....Skvelé obsadenie nielen hlavných, ale i vedľajších úloh (poteší najma Jason Bateman, Jane Lynch a samozrejme Sigourney :)....85 % a zaokrúhlujem nahor :)
X-Men: První třída (2011)
Vaughn jednoducho vie :)....Pre mňa osobne druhý najlepší diel série (po neprekonateľnej Singerovej dvojke)....absolútna spokojnosť...
Černá labuť (2010)
Slovami hlavnej hrdinky: "It was perfect."....Nemám čo dodať, snáď len to, že Natalie si doma može pripraviť vitrínu pre jednu zlatú sošku :)
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Edgar Wright je boh...Neskutočne som sa bavil...Pre mňa spolu s Kick-Ass film roka :)
Hry bez hranic (1965) (pořad)
Ako malý som to miloval...
Agora (2009)
Konverzačná historická dráma (avšak s monumentálnou výpravou), ktorá je strhujúcejšia ako 95 % všetkých epických historických veľkofilmov....Výborná kamera, skvelá hudba, špičková réžia Alejandra Amenábara, vynikajúca Rachel Weisz (ako vždy :))....ale čo robí z Agory skvelý film je samotný príbeh....neskutočne zaujímavý námet spracovaný do výborného scénara....Wow toľko obdivných slov v jednom komentári :D...takže 90 %....
Faunův labyrint (2006)
Nemám slov...
Kick-Ass (2010)
UNBELIEVABLE...Neskutočne zábavné, neskutočne štýlové a neskutočná Hit-Girl :)