Oblíbené seriály (7)
Gilmorova děvčata (2000)
Pohodový, vtipný a inteligentní seriál, kterému ostatní seriály mohou jen tiše závidět! Dejte mu šanci a uvidíte, že si vás zcela podmaní.
Dexter (2006)
Mrtví jako já (2003)
Po shlédnutí celé první série musím říct, že se mi Dead Like Me dostal pořádně pod kůži. Opravdu příjemný, vtipný a nápaditý seriál.. Pro mě velká perla mezi americkou seriálovou produkcí posledních několika let, a to už je co říci.
Ve jménu vlasti (2011)
Prvotřídní seriál! Hodnotím po třech sezónách. Dramaticky i herecky perfektně zvládnutý seriál. Jen je velká škoda, že se tvůrci rozhodli původní dosti nekorektní linii rozmělnit v politicky akceptovatelné rozměry, byť se i nadále mírně klouže na hraně. Přesto je druhá sezóna napínavější a příběh nabírá zajímavý vývoj. Třetí sezóna mi přišla neucelená a o poznání slabší než ty předešlé. Doufám, ve velkolepý návrat :)