Recenze (1 288)
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Tak tenhle film jednoznačně nejslabší ze série, mizerný záporák i příběh, meizerné scény jediný kdo jakž takž obstál je Statham 50%.
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
Už to není taková akční pecka jako je první nebo částečně i druhý díl, zato má silnější příběh dávám 85%.
Zajati v pekle (1986)
Mě se pořádně začalo líbit až posledních zhruba 40 minut a to je sakra málo. 40%.
Pravidla zabíjení (2022)
Čekal jsem nějakou béčkovou sračku, ale ono je to docela dobře koukatelný. Fakt dobrý akční film za 60%.
Meg 2: Příkop (2023)
Scény udělané pěkně bohužel jedničce to nedosahuje ani po kotníky a scény s dinosaury už jsou hodně přehnané. 40%.
Anthropoid (2016)
Filmů o atentátu na Heidricha je mnoho a každý se maličko liší, tento se dle mého od skutečnosti liší o dost, i tak je to koukatelný film za 65%.
Venom 2: Carnage přichází (2021)
Pokračování bývají obvykle horší než původní filmy, projevilo se to i zde. Je to koukatelné, ale zase nic co si pustíte časteji. 55%.
Wonder Woman 1984 (2020)
Na první film už to kvalitou nedosahuje, ale zase mohlo to být horší. 55%.
Jízda smrti (2023)
Solidní počin i když zde má kupodivu nízké hodnocení mě se to líbilo. Snad poprvé po dlouhé době zde Neeson nehraje poldu, ale jen boháče. Film hodnotím 70%.
Poslední výstřel (2021)
Slušně koukatelný akční film jak jsme na Neesena zvyklí hodnotím 60%.