Recenze (523)
Life on Mars (2006) (seriál)
Dnes (30.9.2008) jsem dokoukal poslední díl a musím říct, že celkově je tento seriál naprosto úžasný. Perfektní akce, příběh, hudba, skvělé obsazení.
Lollipop Monster (2011)
Jak už jsem psal, Němci jsou ve formě! A vy co říkáte, že to je o emařích pro emaře... Já je taky nemám moc rád, nebo je spíš nechápu, ale tady jste celkem vedle... Moc se mi líbí proměna z barbíny na "dávačku", fakt jsem se do té holky zamiloval :)
Loudilové (2009)
Já vím, že to není na plný počet, že je to vlastně kravina ale mě se to moc líbilo. Hlavní dvojka byli perfektní typové, člověk jim fandil a hlavně... těch roštěnek :)
Lovci pokladů: Kniha tajemství (2007)
Udržuje si to standart z jedničky, přišlo mi to více srandovní. Je to film na oddechnutí.
Luk (2005)
Tohle považuji za vrchol Kim Ki-dukovi ujetosti. Docela bych si ho dovedl představit v roli toho staříka, co si vychovává tu holku, aby si ji potom mohl vzít...
M (2007)
Jedna hvězda za pointu, jinak velká nuda.
Mackenovo zlato (1969)
Celkově si na film moc už nepamatuji ale vzpomínám jak na konci bylo to zemětřesení a to bylo moc dobrý :)
Madeullen (2003)
Přijemný film ale něco mi na něm tak úplně nesedělo... Možná jsem si to neměl pouštět tak brzy po úžasné Cyborg girl.
Maenbaleui Kibongi (2006)
Jak Shin Hyeon-jun ztvárnil retardovaného kluka je až neskutečné, tohle by bylo pomalu na Oscara. Jinak film sám o sobě moc pěkný.
Maerineun wibakjoong (2010) (seriál)
Kdybych tohle s CJanou nepřekládal, tak to byl první seriál z Koreje, který bych nedokoukal. Strašná nuda, nesympatičtí představitelé (i když mi jinde třeba nevadí) a hudba taky nic moc. Normálně by to bylo na jednu hvězdu, druhou dávám ani nevím proč...