Recenze (523)
Až vyjde měsíc (2012)
Takové nemastné a ta holka to buď zahrála jak měla a nepochopil jsem to, nebo prostě hrát neumí. Pár fórů dobrých ale mělo to dost hluhých míst.
Babel (2006)
Za příběh z Tokia by to bylo za plný počet ale ten zbytek...
Babo (2008)
Krásný film. Na konci navíc Praha s Národním divadlem :)
Baekmanjangjaui cheot sarang (2006)
Moc pěkný film o tom, jak se může změnit rozmazlený milionář v pohodáře :)
Baekyahaeng (2009)
Nemá cenu se tady rozepisovat... Perfektní herecké výkony v čele s Ye-jin Son, skvělá hudba mimo jiné několikrát zazní i motiv z Labutího jezera. Zkrátka napinavý thriller za plný počet bodů.
Baksuchilddae ddeonara (2005)
Jedno z největších zklamání v top 200 Koreje. Pořád přemýšlím o tom, co tímto filmem chtěl režisér říct? Teď koukám, že May dala plný počet, takže pro mě netřeba další komentář.
Baramui jeonseol (2004)
Další z filmů od Korejců, ačkoli jeho hlavní náplň- tanec- ve skutečnosti nijak nebere, během koukání na film jsem pořád "šmrdlal" nohama a po skončení filmu jsem měl chuť si jít zatancovat :)
Bareuge salja (2007)
Ten policajt byl dobrej typ! Tomu bych to všechno zbaštil i já. Nicméně takovéhle cvičení by u nás asi neprošlo :)
Battlestar Galactica (2004) (seriál)
Můj první seriál po SG-1 a vybral jsem si moc dobře. Opět během pár týdnů jsem shlédl celé 3 série a půlku 4 kde byla přestávka do konce roku kvůli stávce scénáristů. Teď (leden 2009) po skončení vysílání SGA na Sci-fi chanelu dávají posledních 10 dílů a zatím paráda!
Battlestar Galactica: Plán (2009)
Pro mě velké zklamání. Celé mi to přijde jako sestřih.