Recenze (523)
Beduín (2011)
S Rusama je to takový složitý... Jeden rok se jim nějaký film povede, pak zase ne no a tenhle se jim zrovna povedl :) Nejlepší byla scéna v bytě, kde přibývala jedna mrtvola za druhou. "Sakra, nevšimla jsem si té mrtvoly. Ježiši! Ona se tam válí mrtvola!" :D ale jinak to rozhodně vtipný film není i když na konci je slušná hláška poté, co hlavní hrdinku okradou v táboře. "To jste si asi spletla beduíny s cikány, beduíny by vas nikdy neokradli." :D Jak je vidět, jsou i v Jordánsku...
Beonjijeompeureul hada (2001)
Nevím, jestli jsem si tento film pustil pro mě v blbou dobu ale každopádně mě moc nenadchnul... Vlastně je to zatím jediný film z Koreje co se mi nelíbil.
Beseuteuselleo (2010)
Škoda, že je to moc natahované, jinak by to bylo dokonalé. Film má parádní atmosféru a Jeong-hwa Eom je lepší a lepší.
Betoben baireoseu (2008) (seriál)
Můj druhý korejský seriál s krásnou hudbou (taky aby ne, když je to o vážné hudbě) s velice dobrými výkony hlavně představitele Maestra. Tento seriál také dokázal to, že vážná hudba není nudná ale pěkná jenže musí být dobře podaná jako v tomto seriálu. Určitě nedosahuje kvalit Snow Queen ale upřímně... který seriál se alespoň přiblíží?
Beulru (2003)
Takový JAG po korejsku...
Beurabo mai raipeu (2007)
Čistý průměr, nic světobornýho ale na jedno zkouknutí to jde.
Bezedné moře (2011)
Perfektní Rachel Weisz na které to všechno stojí ale funguje to. A perfektní hudba k tomu.
Bez slitování (2006)
Další z milých překvapení. Vyprávěné trochu jinak než u ostatních filmů ale moc pěkné. A kdo mi si nezamiloval hlavní postavu? :)
Bez soucitu (2010)
Poctivě by to asi bylo za 4/5 ale tu pátou hvězdu dávám za supr Travoltu.
Běž! (2001)
Další ze skvělých ,,asijských,, filmů. Docela mě překvapilo kolik je ve filmů vtipných scén (opravdu povedených). Dohadování syna s otcem popřípadě matkou jsou skvělé.