Recenze (121)
Přiznání (2001)
Neuvěřitelné, ale ti 3 herci dokázali sami utáhnout hodinu a půl, odehrávající-se v jedné místnosti... Neuvěřitelné. Jenom mě občas štvalo, že při některých dialozích herci čekali na repliku, než na ně dojede kamera, ale jinak fajn.
Eva a rok ohnivého koně (2005)
Nádherný, částečně autobiografický příběh. Celou dobu jsem měl na tváři přiblblý úsměv a když jsem se podíval na ostatní lidi v sále, nebyl jsem v tom sám...
Angel-A (2005)
Zhruba do poloviny se mi to celkem líbilo, ale pak příjde na řadu mystická složka filmu a kouzlo je fuč... Na druhou stranu je to poměrně zručně natočené a líbí se mi odvaha použít černobílý film.
Světla v soumraku (2006)
Těžké, syrové a neutěšené... Filmařsky zvládnuté na výbornou občas jsem nechápal proč hlavní hrdina dělá to, co dělá, ale zřejmě je to tím, že nejsem osamělý zamestanec ochranky...
Páv se zlatým okem (1967)
Herecký výkon Marlona Branda je neuvěřitelně mocný... V podstatě by stačilo a by tam byl jenom on... : )
Árido Movie (2004)
Mě přišlo, že štáb musel být tak od druhé poloviny totálně sjetý... To není možný jinak...
Den, kdy jsem se stala ženou (2000)
N E U V Ě Ř I T E L N Ě se to táhne, ale je to fakt poutavé a ukazuje to na ty hnusný blízkovýchodní zvyky...
Nechoď klepat na dveře (2005)
Mě se to hrozně líbilo, nevím, co proti tomu všichni mají... Navíc mám rád Sarah Polley...
Hry prachu (2001)
Moc a moc neobjektivní...
Velká cesta (2004)
Z masovosti pouti do Mekky člověka zamrazí... Nicméně základem filmu je dialog otce se synem a střet generací. Velmi dobré