Recenze (43)
Jiná země (2011)
Kdybych měl hodnotit námět, myšlenku a otázky jaký ten film otevírá, stálo by to rozhodně za víc než dvě hvězdy. Ale snažim se posuzovat filmy podle nejprostšího kritéria - jestli mě bavilo se na ně koukat. A musím říct, že tohle byl jeden z nejnudnějších filmů, co jsem za dlouhou dobu viděl.
Super 8 (2011)
Nenudil jsem se u toho, a i když nesnášim děti, tak mě tyhle fakani přišli v pohodě. A scénka se zhulenym týpkem v autě byla top.
The Valleys (2012) (pořad)
Neni to úplně vhodný k nedělnímu obědu s mámou nebo jako seriál do školní družiny.