Recenze (256)
Americký ninja (1985)
Béčko který mě jako malýho kluka pěkně dostalo. Když jsem to viděl nedávno tak mě to taky dostalo. Kdysi akčňák, teď komedie.
Blbý a ještě blbější: Jak Harry potkal Lloyda (2003)
Film je na stejné úrovni jako jeho (fekální) humor.
Pelíšky (1999)
Dobrý příběh, skvělí herci, kultovní hlášky. Právem je mezi TOP 200.
Leon (1994)
Film, kterému k dokonalosti chybí málo.
Město bohů (2002)
Neskutečně syrově a věrohodně vypadající film. Když jsem na něj koukal prvně, nebyl jsem schopen ani odejít na WC, tak mě to pohltilo.
Beowulf (2007)
Velké zklamání. Vizuálně mi to nesedlo, dějově také ne.