Recenze (256)
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Obšlehneme IV. epizodu, kvůli korektnosti bude hlavním hrdinou mladá žena, pak tam bude černoch .. jo, to bude fungovat. Triky máme lepší, fanoušci původní díly žerou, takže třetí ničení Hvězdy smrti nikoho nepřekvapí, naopak, bude to hezký retro. Jo a do VIII. epizody už máme super zápletku. Dáme tam ještě větší superultramega planetu smrti! To nikdo nečeká.
Dobrodružství pana Peabodyho a Shermana (2014)
Kdyby mi bylo 10 a vychovávaly mě jeptišky, dal bych ****. Protože jsem ale trochu starší a jeptišky mi připomínají Batmana, dávám slabé **.
Já, Frankenstein (2014)
Film (jako) stvořený pro 4DX. Reanimovaný mýtus Frenkensteina a jeho výtvoru se nevyhnul žánrovým klišé, ale nebylo to tak nesnesitelné jako například ve Van Helsingovi. Oproti Jeníčkovi a Mařence tady sice chyběl humor, nicméně nebylo to vyloženě na škodu. Velká dávka akce v rychlém tempu nenechala diváka téměř vydechnout. Bill Nighy si opět střihnul roli záporáka, tentokrát (až na finální scénu) nepůsobila jeho postava tak směšně jako v Underworldu. Aaron se opravdu snažil, role "toho" mu docela sedla. Co mi asi nejvíce vadilo, byly odfláknuté masky / efekty. Masky démonů byly maximálně na stejné úrovni jako v seriálu Ďáblův sluha a gargoyly nebyly o moc lepší.
Lucy (2014)
Herecké výkony i scénář spadají do jiného žánru (parodie). Některé momenty (před budovou stojí několik aut asijské mafie, tahají z kufru zbraně, v tom přijedou policajti, zaparkujou o kousek dál a naběhnou do budovy počkat na mafiány) jsou buď výplodem dementního scénáristy, nebo pokusem o surrealistický zážitek. Osobně tipuju první možnost. A to, že Morgan Freeman tentokrát vysvětluje vše od začátku filmu až do konce, je jen taková třešnička na dortu.
Phineas & Ferb - Star Wars (2014) (epizoda)
Vtipně doplňují originální příběh Star Wars. Nebýt zbytečných operetních vsuvek, bylo by to za ****.
Transcendence (2014)
Spektakulární scifi, u kterého během sledování zjistíte, že není ani tak spektakulární, jako staromilské. Nesouhlasím s označením thriller, jde spíše o filosofické drama.
Elysium (2013)
Prostředí, ve kterém se film odehrává, velmi překvapivě připomíná District 9. Dějově jde o trochu jinak převyprávěný District 9. Bohužel zbytek je ale mnohem horší. Jediný, kdo opravdu za něco stojí, je hlavní padouch Kruger.
Fakjů pane učiteli (2013)
Chvílema to vypadlo na slušnou komedii, chvílema to připomínalo Kameňák.
Fízlové, hajzlové (2013)
Docela amatérský snímek, nejsem si jistý zda herci záměrně nehráli, nebo jestli to byli neherci. Jako bizarní verze bad cop movie to bylo chvílemi i úsměvné.
Hurá na Francii (2013)
Variace na Borata, sice jeho kvalit nedosahuje, ale dokáže na hodinu a půl zabavit. Některé scény jsou velmi povedené (např. hned na začátku scéna v letadle, případně situační vtípek "drink rychlonožka"), bohužel scénář je děravý jak řešeto.