Recenze (72)
Silent Hill (2006)
Nie, nie...uz prestante tocit tie hlupe horory o dievcatkach...atmosferu to sice malo, ale pribeh uplna sprostost.
Pták s křišťálovým peřím: Přízrak teroru (1970)
Morriconeho hudba vytvara skvelu atmosferu v inak (pod)priemernom filme. 3,5*
Strážci - Watchmen (2009)
Super kino zazitok...dobra atmosfera (i ked slabsia ako Sin City), dobry soundtrack (i ked slabsi ako IronMan)...
Vlajky našich otců (2006)
Dlhe a nezaujimave...
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Bazinga!
Californication (2007) (seriál)
Showtime forever :-) Californication & Dexter = best series ever
Podivnější než ráj (1984)
Tá stará nemala chybu: You son of a bitch... :-D
Dexter (2006) (seriál)
Pre mňa najlepší seriál vôbec. Adrenalínová jazda, na dokonalé odbúranie stresu...
Bourneovo ultimátum (2007)
The Bourne trilogy = a flawless, intelligent and perfectly suspensful thriller.
Grandhotel (2006)
Príbeh nič moc, ale niektoré hlášky stáli za to a aj som sa zasmial...Videl som na Bažant kinematograf.