Recenze (81)
Jednoduchý plán (1998)
Vyborny film, ale ako tu uz niekto spominal, odmietam uverit tomu, aby sa to zvrhlo az na tolko vrazd...Preto hviezdicka dole. Inak koncert Thorntona a Paxtona. Ovela lepsie ako Fargo.
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Tak na toto sa 9 rokov neoplatilo cakat. Kvalita isla dolu - podobne ako serial Fargo. Citelne tam chybali Owen a Willis (ktoreho mohli naklonovat ako napr. Ripleyovu). Green mi uz liezla na nervy tym, ze furt ukazovala svoje nesumerne, ploske rozliate cicky a sukala s kazdym, vazne som to uz chcel vypnut, ale chvalabohu ju zastrelili. Gordon-Levitt vyborny. Najviac ma potesil zaciatok. Niet nad to, ked je kvarteto zasranov poucene starsim, ako sa maju spravat...
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Podobne ako bondovky. Nijako nevybocuje z radu serie. Raz je diel lepsi, inokedy horsi...
Sejmi prezidenta (2014)
No zabite ma, ze sa mi to pacilo! Krasna priroda a naplnene Havlove heslo "Laska a pravda zvitezi nad lzi a nenavisti!" A aj dobro nad zlom, dodavam ja...Pekna finska rozpravka...
Krvavé peníze (2014)
Urcite uz vacsina z Vas stupila na klinec a vie, ako to boli (ja tiez). A chlapik, ktoreho kazdu nohu pristrelia k podlahe troma klincami, si pekne nozicky z podlahy vytiahne, zapali cigaretku a potom, co ho zhodia zo schodov a postrelia, ma este dost sily na skrtenie...Francovi a Hudson dochadzaju dolariky? Obaja uz natocili aj lepsie filmy...Vraj film mesiaca...Za tyzden nebudete vediet, o com bol...
Divoké historky (2014)
Jedine zaujimave boli poviedky c.3 a 5., ostatne o nicom. Najslabsia svadba.
John Wick (2014)
No tak to sa Libanonsky rusobijec ukazal - kam sa nanho hrabe Seagal aj s van Dammom...Bolest neciti, skace 5 metrov do dialky, hlavy v jeho okoli vybuchuju po vystreloch...To vsetko pre cokla, co mu robi v byte mlacky a vytiera si srst a sliny do drahych pohoviek a autu z roku 1969, co uz nema STK+EK a urcite prekracuje aj hlukove normy...
Fargo (1996)
Som dost sklamany. Jedini herci, co tu hraju dobre, su Macy (ale v Portrete sialenstva je ovela lepsi) a Buscemi. Vysetrujuca policajtka je vrcholne nesympaticka a neustale zerie. Film ma nelogicke dejove zvraty, nesuvisiace sceny, akoze nahody "aha, tam je to auto co hladame" a nicim zaujimavy zaver. Jednoduchy plan je ovela lepsi. A take skarede prostitutky su snad len v Amerike...
Hříšná cesta do ráje (2013)
Ako hovoril Vasil Bilak: "Prajem Vam iluzie!" Velmi pekna romanticka iluzia, az na to, ze realne nemozna. Na vytlacenie par slz dobre. Preco ja takeho donora nestretnem...
JFK: Nezvratný důkaz (2013) (TV film)
V Zapruderovom filme velmi jasne vidno (a opakovane to zdoraznoval aj Costner vo filme JFK), ze po tretom smrtiacom vystrele sla hlava JFK nahor a dolava az do zaklonu, co je pri vystrele zlava zozadu nemozne. Takisto by pri takomto type vystrelu nebola zadna kapota „posiata kusmi mozgu a nenatahovala by sa po nich Jackie” , ako povedal agent Clint Hill, ktory jediny dobehol limuzinu. To si pan detektiv, balistik a dlhorocny vysetrovatel nevsimol? No nic, dalsia bublina splasla. Som zvedavy, kolkymi verziami atentatu nas este rozni vysetrovatelia aj amateri zasypu...Zaujimam sa o 22.november uz dlho, precital som o tom vela knih, zhliadol este viac dokumentov a je tam tolko miesta pre fantaziu, ze uz ani ti, co pri tom boli, si nie su isti, ako to vlastne bolo a co videli /po tych otazkach od FBI.../ A este k inkriminovanej fotografii agenta Hickeyho s AR-15: neviem, kde a kedy bola nafotena, ale na Dealey Plaza po prvom vystrele na JFK asi tazko. Z tohto uhla by mali byt vidiet ludia, ktorych tam bolo celkom dost, stromy a budovy /o.i. aj sklad ucebnic - staci si pozriet mapu Dallasu a Dealey Plaza/. Namiesto toho tam vidno len akysi nasyp, ako pri zeleznicnej trati, co presne zodpoveda tomu, co Hickey vypovedal po atentate, ze zbran vytiahol az PO tretom vystrele pod zeleznicnym nadjazdom...