Recenze (20)
Bedřich Smetana: Prodaná nevěsta (2024) (divadelní záznam)
Bílý medvěd byl nasnadě, škoda
Korunovace britského krále (2023) (pořad)
Hodnotím přímý přenos. Moderování na Nově by dostalo odpad.
Grand Prix (2022)
Archivní záběr "té" nehody až v závěrečných titulcích považuji za geniální tah.
Chůze lesem (2022) (TV film)
Karla Schwarzenberga mám ráda, vážím si ho, na dokument jsem se těšila. Ale tohle byl zbytečný počin, trapný slepenec, ani pokus (zamýšlený?) o absurdní humor (káva) jsem neocenila. Všude se motající režisérčino dítě mi lezlo na nervy, přišlo mi to neprofesionální. Otázky nepříliš originální, znamé už z jiných interview s knížetem. Ten mi chvílemi připadal, že také neví, co s tím.
Top Gun: Maverick (2022)
Top Gun 2 je jak jednička přes kopírák. Stejný úvod, scéna na motorce, v baru, naolejovaná těla skotačící na písku (jen ten míč byl tentokrát šišatý), nízký přelet.. Změna je v plytké zápletce a taky myslím, že tentokrát z klaďasů nikdo neumřel. Přesto jsem se v kině bavila, jak už dlouho ne.
Všechno, všude, najednou (2022)
Co zas má, ten Verbal? No, pravdu má, s tím odpadem. Jsem dala jednu hvězdičku, abych se neopičila, ale pak jsem nemohla přijít na to, za co by ta jedna hvězda měla jako být. Takže se opičím.
Země zločinu - Zločin na hranicích (2022) (epizoda)
Je mi fuk kdo je vrah, dodívat se na to nedá. Zločin na divácích
Tři přání pro Popelku (2021)
Tak poprvé jsem viděla Popelku, co tahala šaty z žaludů a vzala si Abú Kíra
Léto v Kreuzbergu (2020)
Měnit originální názvy filmů by mělo být postižitelné. Ještěže mi docvaklo, že je to Kokon, který jsem chtěla vidět. Citlivě pojatý film o dívčím dospívání, připomnělo mi to filmy typu Malé letní blues.
Dárek od srdce (2017)
Opravdu maličkost pro radost. Jsem ráda, že mě od sledování neodradilo nízké hodnocení filmu. Sharon vypadá i v šedesáti skvěle, postava potrhlé návrhářky jí sedla, čtvrtá hvězda je pro ni.