Recenze (503)
Tým - Nenech se rozhodit, nenech se rozhodit (2021) (epizoda)
Zatím suverénně nejlepší díl. Majitelka Fake Steaku Morgan to hodně oživila a já se bavil celou dobu, speciálně když dostala prostor ona s Kevinem, Jake také nezaostával a stejně tak Catherine.
Tým - Jmenuju se Kevin a nechci se nikoho dotknout (2021) (epizoda)
O hodně lepší než pilot. Hlavně začátek byl skvělý, ale bavil mě i zbytek.
Šťastné a veselé a tak podobně - Vítej, Matte (2019) (epizoda)
Trochu horší průměr. Vyloženě nic špatně tam není, ale přece jen, na to že to má být komediální seriál, jsem bavil málo.
Tým - Ten dort měl asi fakt zůstat v ledničce (2021) (epizoda)
Prvních 10 minut mě vůbec nebavilo, skoro jsem to vypnul, pak se to naštěstí trochu zlepšilo a já se i párkrát zasmál. Ve výsledku to tedy není nic, co by udělalo díru do světa, ale kvůli zlepšené druhé půlce tomu ještě dám šanci.
Kurz sebeovládání (2012) (seriál)
Seriál opouštím po shlédnutí třetího dílu. Přestože mě občas pobavil, tak to není ono. Charlie už je přece jen o trochu starší než ve Dva a půl chlapa a také to téma k zpracování je prostě těžší a míň sympatický (upřímně se radši budu koukat na pěkný lidí v domě na pláži než na bandu bláznů u terapeuta).
Chytrolíni - Prarodiče (2020) (epizoda)
Z prvních třech epizod seriálu je tato nejslabší. Dokonce musím říct, že obsahuje jen jeden hodně dobrý moment (když se ten kluk snažil "propíchnout" svýho dědu). Zbytek dílu také sice občas pobaví, ale není to moc často a ani to nepobaví tak moc. A hlavně všechno okolo "Nikki" mi přišlo opravdu trapný. Další záporem je fakt, že mě v tom díle začali poprvé štvát některé z hlavních postav (konkrétně matka a nejmladší syn). Ve výsledku díl z podprůměru zachraňuje právě ten moment s "propíchnutím", ale epizoda mi stejně trochu bere motivaci pustit si další díl.
Chlapi sobě (2004) (seriál)
Seriál, který je z nepochopitelných důvodů dost nedoceněn. Bavil jsem se skvěle u každého dílu, rozhodně víc než třeba u podobného Krok za krokem nebo u jiných sitcomů jako New girl, 6.-12. řada seriálu TBBT nebo i u většiny dilů HIMYM. Zkrátka: až tak moc lepších sitcomů není, pokud máte rádi tenhle žánr, tak se musíte bavit.
Chlapi sobě - The Complete Savages in... 'Hot Water' (2005) (epizoda)
Škoda, že seriál tímto dílem skončil, neboť i u poslední epizody jsem skvěle bavil.
Chlapi sobě - Savage XXX-mas (2004) (epizoda)
Skvělá epizoda, hlavně kluci na brigádě excelují. Nejlepší hláška: "Hodil jsi sem dárek?" "Jo, pro dítě bez bratra, se kterým si pohraje."
Chlapi sobě - Voodude (2004) (epizoda)
Epizoda, kterou dostane na povel Kyle a pes, prostě nemůže dopadnout špatně.