Recenze (8)
Uteč (2017)
Takový průměrný hororový film ale dost mě překvapil, mělo to docela zajímavou zápletku a herecké výkony byly fajn
Forrest Gump (1994)
Řekl bych že to je nejlepší film v historii, má to absolutně všechno co jsem od tohohle filmu očekával a nedivím se že to má tolik procent, myslím že na tento film musí všichni podívat
Morbius (2022)
Je to marvel legenda
Megan is Missing (2011)
Začátek celkem nudný a zdlouhavý, od chvíle únosu megan mi to přišlo stupidní a hlavně když amy nahlásila to že si megan našla partnera na internetu, to opravdu žádného policistu nenapadlo prozkoumat meganin počítat třeba a nebo to že jí josh vyhrožoval? konec byl zdrcující, nebudu lhát ukápla mi slza
Živí mrtví (2010) (seriál)
Skvělý seriál ale už to není co to bývalo, seriál do 5 série byl skvělý a hlavně 5 série kdy to byl ten pravý survival a tam by se to dalo ukončit (při příchodu do Alexandrie) ale teď se dívám protože chci vědět co se stane na konci a charaktery mi jsou už tak jedno a už mě to moc nebaví
Candyman (1992)
Předtím než sem tento horor viděl tak jsem očekával takovou typickou slasher rádoby komedii něco jako scream, ale tohle mě ještě víc zklamalo, má to celkem nudný příběh, očekával jsem něco jako že hlavní postava řekne Candymanovo jméno a on po ní půjde a ona se bude snažit to "zlo" zastavit ale tu jsme měli nějakou reportérku která je jako shoda náhod "vyvolená" postavu candymana mám rád a měl jsem z něho hrůzu když se tam za někým objevil, po dokoukání jsem ztratil chuť se podívat na další, ale přesto má dobrou atmosféru
Joker (2019)
Naprosto parádní film, film perfektně zobrazuje naší společnost
Star proti silám zla (2015) (seriál)
Skvělý animák, na tento a další (gravity falls, gumball atd) jsem se koukal jako dítě a rád se na ně koukám i teď