Poslední recenze (90)
Franta mimozemšťan (2024)
Chvíľami vtipné, chvíľami trápne až infantilné. Ale celkovo som sa pobavil na slabšiu 3*.
Game Story (2024) (seriál)
Čakal som viac, ale ako už bolo viackrát spomenuté, povrchné, zbytočne veľa akože vtipných video vsuviek a úplne ma dorazil posledný diel s green deal agitkou...
Jedeme na teambuilding (2023)
Hmm, ozaj divný film. Občas som sa síce zasmial, ale prišlo mi to také velmi rozpačité, hlavne tam bolo zbytočne veľa postáv, ktoré nemali možnosť nejakým spôsobom sa prejaviť tak, aby som si tú ,ktorú nejako zafixoval. Prišlo mi to ako celovečerná verzia Horná Dolná. A čeština v podaní slovenských hercov... Ehm, bez komentára.
Poslední deníček (1)
Nočníček
😁