Recenze (8)
Echo (2024) (seriál)
Naprosto zbytečný seriál. Hlavní hrdinka se za celý seriál nijak zásadně nezmění, MCU to neobohatilo a kingpina s daredevilem to v mích očích tak maximálně zesměšnilo.
Hellraiser: Revelations (2011)
no fuj
Flash - Rogues of War (2023) (epizoda)
Tak to byla jiná sračka
Flash - Hear No Evil (2023) (epizoda)
Už aby to skončilo
Hvězdné války: Sváteční speciál (1978) (TV film)
huuguughghg uughghhhgh uggguh wrrhw aarrragghuuhw uuh awwgggghhh uughghhhgh hnnnhrrhhh aarrragghuuhw aaaaahnr uughguughhhghghghhhgh aaaaahnr huurh huurh huurh huuguughghg raaaaaahhgh uughghhhgh uugggh huurh raaaaaahhgh uughguughhhghghghhhgh huuguughghg huurh aarrragghuuhw uughghhhgh aarrragghuuhw aaahnruh huuguughghg wrrhwrwwhw huuguughghg raaaaaahhgh raaaaaahhgh uughguughhhghghghhhgh aaaaahnr wuuh aguhwwgggghhh.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Dal bych 5 hvězd, kdyby Skyler nebyla tak otravná píča
I Am Here… Now (2009)
Už si nepamatuju o čem to bylo a to jsem to před chvíli viděl. Kokotina s kamarády je to ale dobrá.
She-Hulk: Neuvěřitelná právnička (2022) (seriál)
Nesoustředěný, tématicky přeplácaný seriál se stupidním scénářem a otravnými postavami. Ideální pro lidi co se nemaj rádi a neváží si svého času.