Recenze (691)
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
To byla jízda :) 80%
Apollo 11 (2019)
Fantastické záběry, o tom žádná. K dokonalosti mi však chybí trochu více emocí.
Aquaman (2018)
Na DC velmi slušný počin. Aquaman má spoustu dobrých scén, zejména těch akčních, které jsou natočeny na jedničku, ale jakmile dojde na dialogy a nedej bože na romantickou linku, je to příšerný. Momoa a Heard nejsou dobří herci a ve zmíněných momentech postavám nevěříte. Velký problém mám i s tím, že Aquaman neví, čím chce být. Je to směsice snímků od Star Wars, Avatara nebo Indiana Jonese. Navíc se místy bere opravdu vážně a nepomohou tomu ani rádoby vtipné momenty jako například hlava v záchodě. Jako výplach ok, ale od Wana jsem čekal daleko víc. 65 %
Arctic: Ledové peklo (2018)
Nadprůměrný survival s vynikajícím Mikkelsenem.
Aristokratka ve varu (2024)
Lewandowska si ukradla film pro sebe. Komediální role jí sednou.
Armáda mrtvých (2021)
Úvodní titulky super, potom příšerně dlouhá nuda s několika nelogičnostmi.
Ash vs Evil Dead (2015) (seriál)
Bruce je zpět!!! Konečně jsem se dočkal. A pilot režírovaný otcem Raimim? Lahůdka!!!! Klasická kamera, lekačky, humor, krev...to čekání opravdu stálo za to. Je sice pravda, že některé CGI momenty jsou slabé, ale celkový dojem to nezkazí. Groovy!!!
Atlas mraků (2012)
To snad byly nejkratší 3 hodiny, co jsem kdy zažil. Uteklo to strašně rychle. A to je dobré znamení... Já se vážně moc bavil. Skákání mezi povídkami bylo ulehčeno dokonalým střihem. Je to vážně hezky všechno propojené. Škoda, že to za mořem nemá žádný úspěch. 90%
Ať vejde ten pravý (2010)
Na remake hodně povedené!
Ať vejde ten pravý (2008)
Důkaz pro tvůrce Twilightu, hlavě Stephanie Mayerovou, že to jde!!! 80%