Poslední recenze (31)
54 hodin (2022) (TV film)
Skvělý dokument o schopnostech lidí, když biť jen o jediný lidský život. Vždy mě zajímalo jak probíhají záchranné akce v jeskyních a zde vám to krok po kroku vysvětlí. Jen by mě zajímalo jestli ty záběry jsou přímo z té akce, nebobz nějakého cvičení.
Pět nocí u Freddyho (2023)
Jako fanoušek FNAFka jsem spokojen, nebýt těch pár divných scén, dám klidně 100%, každopádně, musím dát 85%.
Flash (2023)
Toto je velice rozporuplný snímek, začnu u CGI, většina lidí by namítla, že je to srovnatelné s většinou filmů od studia Asylum, avšak já si myslím, že je to schválně, pro efekt, jen si položme otázku, proč někdy vypadá to CGI tak dobře a někdy tak špatně?, no prvně si musíme všimnout detailu, že to CGI vypadá "špatně", pouze když máme slowmotion, dalším detailem je, že je to použité pouze na lidech, nakonec mi to ani moc nevadilo, spíše to bylo komické, čímž se dostáváme k dalšímu bodu, a to je humor. Celý snímek jsem se bavil, a byly i momenty, kdy jsem vyprskl smíchy, takže z této stránky film zcela jednoznačně boduje. Příběh není nic moc unikátního, podobný příběh jsme mohli vidět už v animovaném filmu, Justice League: The Flashpoint Paradox, také je občas znatelná inspirace od Marvel multivesmíru, až na to fungování, které není větvení, ale zcela nový vesmír, fungování tohoto je konec konců popsáno ve filmu a troufám si říct že i velmi kvalitně. Herecké výkony jsou za mě lehký nadprůměr, samozřejmě to trochu stahuje dolů kontroverzní Ezra Miller, a proto si film zaslouží i obdiv, za to že se s tímto faktorem dobře popral. Jak už tak bývá v superhdinských snímcích, tak dostáváme spoustu mouder od starších a moudřejších lidí, a v tomto případě to dopadlo na výbornou. Hudbu bych zkrátka ohodnotil jako průměrnou až lehce nadprůměrnou. Shrnutí na závěr: CGI: 7,5/10 ; Hudba: 7/10 ; Příběh: 8/10 ; Humor: 10/10 ; Herecké výkony: 8/10 ; Kamera: 9/10 ; Celkem: 80% (ty 3% ubírám, za ten ohraný koncept a klišé, že se nedá změnit budoucnost).